2017. augusztus 3., csütörtök

Berjusa újszülött

A majd' 40 fokos kánikulában mit is lehet csinálni? Pótolni a beérkező babákról az infókat. Nagyon sok új baba érkezett, azt se tudom, kivel kezdjem. Ha beérkezési időrendet állítanék fel, elég nagy bajban lennék. 
Szóval kezdem egy régi álmom megvalósulásával. Annak idején, mikor rátaláltam a berenguer babákra, iszonyat sok időt töltöttem az ebayen, és nézegettem őket. Már akkoriban szerettem volna egy rendes, igazi nagy babát, de olyan ára volt, hogy valahol eleve le is mondtam róla, hisz mindig találok majd valami olcsóbb babát, és elmegy a tartalék rá. Nagyjából két hónapja az esélytelenek nyugalmával licitáltam tehát a vakerán, és hogy még csak véletlen se legyek rosszul ( két év után idén megint elővett az asztma) az izgalomtól, elmentem barátnőzni. Este Gratulálunk Email jött, és a jelenlegi árfolyamon számolva a feléért sikerült megvenni a hatalmas élethű leány Berjusa babámat. 
Mikor megérkezett, elképesztett a csomag mérete. bontás után a babáé is, tényleg akkora mint egy újszülött :)
 A feje alá tettem a kezem, így mérethűbb :)
 Ilyen teljesen meztelenül:
 A kis kedvenc mellett óriási
 Van cumija is. Igaz ezt Márk folyton kiszerkeszti a szájából...

3 megjegyzés:

  1. Tényleg óriási! De nagyon aranyos. Látod, csak álmodni kell, és meglesz. Azért ne felejts el legközelebb se licitálni .-)))))))))

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon szép! És élethű, mint egy kistesó :))

    VálaszTörlés