2012. július 16., hétfő

Famosa My Sweet Love

e-bay oldalról kép
a keretezésről itt

goggle kereső képtalálatából

édes illatú babánk :)
 Amikor a ma már 13 éves lányom először kiszúrta a baby born babát, hát nem igazán lelkesedtem az ötletért. Akkoriban hatalmas összegnek számított nekem 12 ezer forint egy játék babáért, és úgy gondoltam, ha veszek egy olcsóbb kategóriájút, észre sem fogja venni a különbséget. Szegeden egy nagyobb áruház játék osztályán tetszett meg nekem a Famosa My Sweet love babája, amit nagyon cukinak tartottam. És mivel épp ötezer forint betakarta, jött is haza velem. Nagy örömmel adtam át a lányomnak, aki megnézte a dobozos babát, és fanyar arccal közölte: "ez nem baby born". És ott is hagyta... végül én bontottam ki, és nagy sokára rá tudtam venni, hogy nézze már meg, hiszen illatos(a mai napig is!), és tud kukucskálóst játszani. Mondanom sem kell, hogy ő lett az első polcos játékunk. Én nagyon szeretem a kedves kis arcát, és amint sikerül a terveim valóra váltani, készítek neki egy ruhatárat.
a mi babánk
a hajas kiadás, amiről lemaradtunk
 A famosa oldalán már nem is lehet róla semmit találni, ami azt jelenti, hogy a baba gyártásával leálltak, azaz innentől minden darab ára jelentősen megemelkedik a piacon, mert ritkaság számba mennek. Ez azonnal meg is látszik, mert pár hete egy hajtincses babát valaki 990 ft-ért vett meg, a mienkhez hasonló 6900-ért van meghirdetve egyenlőre itt Ha tudom, hogy nem forgalmazzák már, biztos lecsapok az utolsó hajtincses darabra. Sajna a mi kicsikénket is megviselte az idő, így hamarosan még pár tintás társával szépészeti korrekción megy majd keresztül, aminek az ötletét innen szereztem.
balra néz

"elbújtam"

jobbra néz :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése