2012. július 4., szerda

Kékszemű chicco kisfiunk


Négy helyről szoktam babákat beszerezni, ebből  három aukciós oldal. A negyediket egy barátnőm ajánlotta, ott láttam meg Őt. Sajna az állt mellette, hogy félre tették, amit nem is csodáltam, mert első pillantásra beleszerettem a gyönyörű arcocskájába, és  a meseszép szemeibe. Az igazat megvallva, jobban lánynak látom, semmint fiúnak, de "anatómiailag korrekt" tehát fiú.  Ő Robi:













Végül Isteni szerencsénk volt, és mégis nálunk kötött ki :)


igazán élmény volt a méretében kötni, egy mintát próbáltam ki, és ez a kis kardigán lett belőle. Az alatta lévő tipegő is saját gyártmány, két éve vettem jó pár játék babáknak való burda szabásmintát, és abból készült. Lassan kezdhetem neki kötni a sapit, mert az még nincs :)


csodálatos szemek *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése