2012. július 13., péntek

új lakók, és egyéb nagyszerű hírek

 Amíg nyaralni voltunk, sok minden történt idehaza. Nagyjából egy hónapja írtam, hogy jön egy új fiú hozzánk, hát megérkezett: ő Patricio
helló! Patrico vagyok :)

 Valami modell féleség lehet, a karjai hajlanak csuklónál, és a mellkasánál is lehet külön mozgatni. Egy szem néger lányunk számára szerettem volna párt, és Ő lett az.Amíg oda voltunk, olyannyira egymásra találtak, hogy időközben megvolt az eljegyzés is, a szemfülesek ki is szúrhatják a gyűrűt Melanie ujján :) Na  komolyra fordítva a szót. Régen nagy Spice Girls rajongó voltam, de mikor itthon kapható volt a csapat minden tagja( 15éve, darabja 5 ezer ft volt) nem tudtam megvenni. Aztán teljesen véletlen kiszúrtam egy csomagban, amikben 5 baba volt egy ezres. Azonnal lecsaptam rá!! Már csak a másik négy lány hiányzik! :)


Dúl a szerelem! Azt hiszem szeptember az esküvők hónapja lesz nálunk :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ha azóta nem derítetted még ki, hogy ki ő, akkor segítek: egy Flavas fiú, név szerint Tre.
    A Flavas babákat 2003-2004 körül gyártotta a Mattel, de a fogadtatás nem volt olyan kedvező, mint amilyenre számítottak, úgyhogy egy idő után le is állították a gyártást. Szóval most egyre nehezebb hozzájutni egyhez, pedig olyan vagányak!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Még nem, mert most annyi dolgom van, hogy annyiban hagytam a származásának firtatását, de így legalább nem csak simám Patricio lesz :D Az viszont nagy meglepetés, hogy ritkaság, mert ezt tudva nagyon olcsón jutottam hozzá :O Én is vagánynak tartom, az össze fiú közül ő a legmenőbb nálam :)

    VálaszTörlés