2013. június 24., hétfő

Happy D -> Emma -> Dana

Gondolom, sokakban felmerült, ugyan  ki lesz majd Dana? Nos az első Emmánk jutott arra a szomorú sorsra, hogy leszedtem az arcát, így most őt próbáltam minél inkább Elorához hasonlóvá tenni, inkább kevesebb, mint több sikerrel. Most bemutatom, hogy is történt ez:
 Először szemezgettem egy pár órát, de más cerkával, és festékkel dolgozni.
Ma előkaptam a jó kezű testet, és E/1-et.
Alaposan betekertem törölközőbe, miközben vizet forraltam

A törölközős múmia :D











Két perc kőkemény gőzölés következett

Végül ez lett az eredmény.
 Egy laza mozdulattal az "új" testére tetem a fejét.
 A még forró vízzel leápoltam a haját
 Aztán egy kicsit nekiestem
egy kis balzsammal segítettem a kifésülést
Íme a végeredmény.
 Jobb agyféltekés gyakorlat, fejjel lefele festés
 a szemfehérje
 Az írisz







 kék szemmel valahogy nem volt oké-



 így "kontakt lencsét" kapott

U.I.: Megjött közben a  dobozos lányunk!!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon jó lett Dana!! Kíváncsi vagyok az első találkozóra. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nagyon jó lett! Nem kis munka lehetett ezt összehozni, de örülök, hogy ilyen szépen sikerült! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi!! Hát, rá kellett jönnöm, hogy mégiscsak akrillal szebb a festés, a vízfesték durván rétegződik :D

    VálaszTörlés