2013. június 20., csütörtök

Nászút, bonyodalmakkal...

Őszintén sajnálom, hogy nem úgy jut időm a babáink életét dokumentálni, ahogy szeretném, igazából  olyan pillanat alatt elrepült majdnem két hét, hogy csak na. Újdonsült házasaink a nászutat élvezték, de hamarosan haza kell térniük, ugyanis nem várt bonyodalmak jelentkeztek...

 Lazulás ezerrel. Bőven kipihenhették a lagzit!
 Elora:  Szívem, te nem érzed furcsán magad?
Leslie:  Mármint, mire gondolsz?
 Elora: A gyomrommal van valami, meg egy kicsit fáj a fejem is.
Leslie: Én csak szomjas vagyok.
 Elora:  Lehet, hogy a jégkrémmel volt valami, amit reggel ettem.
Leslie:  Hát, ne haragudj, de az inkább falás volt.
Elora:  Akkor az a baj. Túl sokat ettem...
Leslie:  Szerintem is. Nekem semmi bajom, de inkább vonuljunk hűvösre!
 Elora: Benne vagyok!

 Leslie:  Jobb egy kicsit?
Elora:  Nem, hozz egy vödröt gyorsan.
Leslie:  Itt van, drágám, de miért?
Elora:   Mert nagyon nem vagyok jól. szerintem hívj egy orvost...


Leslie felkelt, mert aggódott, és bizony nem ok nélkül. Még el sem ért a telefonig...


Folyt köv...












2 megjegyzés:

  1. Hello from Spain, what a lucky honeymoon. Poor girlfriend who is in poor health. I hope it is not a serious health problem. Keep in touch

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello! Not to worry, everything's fine :) Coming soon to the doctor and solve problems come!

      Törlés