2013. június 21., péntek

Otthon...

A doki után nagy találkozás várt hőseinkre:






 Ami lemaradt: "legutóbb nem túl szépen váltunk el egymástól"



 Hazasétálnak tehát Pipertől,  miközben a szomszédban izgatottan  várják őket








 A házasok birtokba vették a kis házat, de ezt már nem győztem volna feliratozni...




Midge szomszédai lettünk!






 Először is, elnézést a láthatóan amatőr feliratozásért, most először csináltam ilyet, de sokkal jobb lesz így, és ezt fogom tanulni. Másodszor: A jövő hét szerdáig nem lesz frissítés, mert  csak hétfőtől futnak be a tesók, és én a hét első napjaiban nem érek rá. Viszont akkor nagyon pörgősek lesznek az események, kiderül, ki kit és miért utál, valamint megint elcsattan pár füles. Remélem, megéri a várakozást majd!

11 megjegyzés:

  1. Kellemes az új feliratozással olvasni a sztorit! Tetszik Piper nappalija és az új ház is :) Nagyon várom a szerdai folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A betűméretet egy kicsit nagyobbra veszem legközelebb :D Piper nappalijához csak a kanapét kellett összedobni, most fotóztam, majd holnap kiposztolom. :)

      Törlés
  2. Szia! :)
    Nagyon édesek, Leslie még mindig abszolút kedvenc! (Jó, mondjuk szerintem ő kb. semmi olyat nem tudna csinálni, amiért ne szeretném. :D )
    Várom a szerdai frisst! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      :D Hát a kedvenc pasinknak nem tervezek olyat, ami miatt haragudni lehetne rá, mindössze csak lesz egy baromi rosszkor időzített... Hú, az nagyon soká lesz, nem lövöm le a poént. :) Én is várom a jövő hetet, annyi minden fog érkezni! ;)

      Törlés
  3. Hello from Spain: I really like the house. Nice fireplace .. Keep in touch

    VálaszTörlés
  4. Jók lesznek a feliratok! Majd belejössz. Én a lányom szülinapi meghívójára varázsoltam ilyen feliratos képet, megszenvedtem vele. Nagyon szép lett a kisnagy ház is:-) Milyen boldog család!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a biztatást, így valahogy sokkal jobban tetszik, mint az aláírás, és ezt a verziót nem láttam sehol még. Kicsit macerás, de az első kép 76- szor való lementéséhez viszonyítva az utolsónál már tudtam, miket kell egymás után megnyitni az egyszeri mentéshez :D

      Törlés
  5. Nagyon szép a házuk! A képek szuperek lettek! Nagyon várom a folytatást! Midge cuki, ahogy kukucskál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hát, azt nem lehetett kihagyni. Lányom megjegyezte, hogy a szoba ezen része kezd lakóparkhoz hasonlítani :D Ne mondjam, be is indult a fantáziám :D

      Törlés
  6. Szia!
    Jó lett a fotósztori, és a feliratozás is! :)
    Két tanács a feliratokhoz: a pontoktól kicsit olyan, mintha gondolat, és nem beszédbuborék lenne, a beszédet többnyire máshogy szokták jelölni (ha google-ben rákeresel, hogy speech bubble, látni fogod, mire gondolok). A feliratok: tulajdonképpen azzal csak annyi hiba van, hogy nem a buborék közepén van. Egyébként milyen programmal szerkeszted?
    (Tavaly csináltam pályázatra egy babás képregényt... mit összeszenvedtem a feliratozással!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát, igen, van még mit tanulnom :D Ezt egy Gimp nevű programmal csináltam, a bubit tulajdonképp egy kör jelölés lapításával készítettem, kifestettem fehérre, végül beleírtam. A szöveggel nem csak az a gáz, hogy nem középen van, hanem a méret is. Az első túl nagynak tűnt, mármint a betűméret, de teljesen más a szerkesztőben, és itt a kitett kép mérete... Remélem, a következőt más spécibbre tudom csinálni, most épp ennek gyakorlásában vagyok elmerülve :)

      Törlés