2014. augusztus 26., kedd

Egy...

Nos, amíg Felíciára spórolok (így hívják majd a Tonner babámat), eleget teszek egy önmagamnak tett ígéretemnek: minden nap rendbe teszek, és bemutatok egy babát, előtte-utána képekkel. Életrajzot nem írok hozzájuk, mert szerintem az én babáim közül nagyon sokról lehet olvasni a többi babás blogban. Ma kivételesen azonban egy rendben lévőről fogok szólni, akit most cseréltem el. Szóval a hétvége óta boldog tulajdonosa vagyok egy Mary Kate Olsen babának.
 Nagyon régóta vadásztam már rá, de vagy elvitték az orrom elől, vagy nagyon drágán árulták, még a kedvenc eladós oldalamon is. Szóval nem volt. Nagyon örültem, mikor felajánlották cserére.
Skipperünk új barátnőt talált. egyforma magasak, de a testalkatuk különbözik. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése