2014. augusztus 14., csütörtök

Hannah Montana és barátnője Lily

Igazából nem szeretem a tinisztárként befutott csajszit, és maga a baba is véletlen került hozzánk. Akkor került elő megint a dobozból, mikor a barátnője befutott a házba, és azonosítottam. Valahogy még mindig hihetetlen, hogy ez a kamaszlánynak kiadott baba simán negyven évesnek néz ki szerintem. Na de jönnek a képek:
 A lányok babaként hááát...
Élőben:
Abszolúte nem hasonlítanak szerintem.
A testük egyforma, de Hannah jobb kézfejébe belefér egy mikrofon.



 És egy utolsó, megbuherált kép, amin Hannah magasabb. Igazából egyforma a testmagasságuk:

2 megjegyzés:

  1. Igazad van, tényleg idősebbnek néz ki, főleg az őszes haja miatt. Én sem szeretem Hannaht, leginkább Miley Cyrus mostani viselkedése miatt, de ez a baba nagyon helyes, és szerintem megfelel egy fiatalos anyukának:-) Érdekes teste van, tudja forgatni a karját?

    Én meg úgy jártam, hogy vettem egy HSM Gabriella babát, vagyis azt hittem, hogy az, mikor megjött kiderült hogy egy barna hajú Hannah. Hát így jártam. Nem őt akartam, de azért helyes arca van. Majd összebarátkozik az Olsen ikerrel, lesz mit megosztaniuk

    VálaszTörlés
  2. Igen, könyökben forgatható, érdekes megoldás :) Én véletlen szúrtam ki egy Gabriellát, szerencsém volt, meg vadászom az ikrekre is, de lehet hogy ők kintről futnak majd be.

    VálaszTörlés