2014. augusztus 18., hétfő

I come from Malta

My name is: P Bo 
Na jó, nem fogok nyelvet váltani, poénnak meg gyengécske volt, de hát na. Képzeljétek, 3 hete licitáltam (E-bay, te csodás!) egy olyan P Bo lányra, akit szerettem volna megszerezni a csapatba, és az enyém lett a nyerő licit! A szépségem Máltáról, eredi ruhában és cipőben érkezett, ám mikor a csomagot a kezembe fogtam, rossz érzés kerített a hatalmába... A baba túl nagynak tűnt, Barbie mérete volt! Innentől csak úgy téptem le a csomagolást, és rendkívül megkönnyebbültem, mikor kiderült, ez a kiadás bizony nagyra nőtt lányka :)
 A nagyi valamivel kisebb, mint az lap Barbie-k.
 És vékonyabb a dereka, mint az új Eloránknak! O.o
 Olyan gyönyörűűűű!!!!
 A gumik hiányoznak a hajából, de a csigás fürt *.*
 És még egy darabig nem rúgja ki magát, Frankie-nek egy hete lett gumimentesítve a haja, és nem az igazi még.
Habár egy ideje nem költözött új Flavas a házba, azt hiszem nyugodtan kijelenthetem: addig nem nyugszom, míg az összes típus az enyém nem lesz! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése