2012. november 9., péntek

A legrégebbi babám...





Nos igen, mikor megvettem a nyolc darabos babacsomagot, úgy gondoltam  a többieket eladom azoknak, akik rajtam kívül kérték még az eladót, hogy bontsa meg a csomagot. Akkor még nem tudtam, mekkora kincs került hozzám... Szóval megérkezett egy nyolc darabos babacsomag, akik között ott volt ez az 1966-os néger baba. Az arca első ránézésre ismeretlen volt, aztán megfordítottam, és megláttam, hogy a fenekén van a jelzés. Először szédülni kezdtem, majd heves szívdobogás jött rám, és abban a pillanatban tudtam, hogy jelképes összeget fizettem a csomagért, habár először egészen más terveim voltak a "fölös" babákkal.  Az arca gyönyörű(szerintem) A haja tragédia, de  már erősen gondolkozom azon, hogyan lehetne orvosolni a baját :) A teste az a jó régi tipusú, most majd előszedhetem a régi típusú szabásmintáimat is. Ő egy nagyon elegáns hölgy lesz, úgy tervezem :)
A haja.. ÓÓ, ez az egyetlen, ami nem tetszik rajta...


 A  popsivédjegy:)


Cherise, köszi az utána járást, én ma házon és magamon kívül voltam, viszont sikerült megtudni róla valamit: A szerencsétlen haja azért néz ki ilyen érdekesen, mert be van drótozva, így lehet frizurázni... Na az eredményről feltétlen teszek fel képet!! Más: kellett nekem rákeresni... Az E-bay-en 195  dollártól lehet venni egy ilyen babát. Oké, dobozos, de akkor is majdnem bepisiltem, mikor megláttam az árát. Midge ezennel ünnepélyesen vissza szorult a második helyre ami a babáim értéklistáját illeti...  A szívemben pedig mindenkinek van kitüntetett hely;
Ezek szerint a nyakláncunk is eredeti :)
ezeket a képeket találtam én róla... 

  Viszont senkinek nem ajánlom ezt az oldalt, mert mindjárt fölkerekedett az "ez is kell nekem" lista jó pár darabbal... :)

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, mikori baba lehet, de fix, hogy nem 66-os, az csak a testforma jelzése. Próbálom beazonosítani, hogy melyik arcforma ez, ha valamire jutok, szólok :) (A régebbi babáknak is van egyébként fejjelzésük, csak éppen a belső oldalon, a nyaknál - én lennék olyan elvetemült, hogy - némi meleg víz segítségével, hogy mégse törjem el - leszedném a fejét, hogy megnézzem, de ez én vagyok :D)
    A hajjal kapcsolatban... nem tudom, mennyit segítene rajta, tényleg elég... khm... érdekes a haja, de van egy módszer, amit egy külföldi ismerős javasolt:
    1. mosd meg a haját, samponnal
    2. használj kondicionálót
    3. önts rá forró/meleg (a túl forró csak rosszat tesz neki) a hajára, és fésüld ki, amíg meleg a haj. Önts rá megint forró vizet, aztán rögtön hideget, és ne fésülgesd többet. Hagyd magától megszáradni, egy nap elég lesz neki.

    VálaszTörlés
  2. Végignézegetve pár arcot, a Steffi és a Spanish tűnt valószínűnek, de egyre inkább arra hajlok, hogy ez bizony a "Steffi face mold", főleg, hogy az arcfestés. Ahogy néztem, úgy tűnik, hogy ő a Cara nevű lány lenne, konkrétabban Quick Curl vagy Quick Curl Deluxe Cara, bár a hajszín mintha nem egyezne (lehet, hogy csak a fotó miatt)... viszont az arcán a színek, és a hajhosszúság pont olyannak tűnik.

    VálaszTörlés