2012. november 5., hétfő

Happy D- az én Elorám

 Igen, végre felvirradt a nap, és eljött a perc, mikor ma csöngetett a postás, és meghozta az én várva -várt szépségemet. Mielőtt neki estem volna, gyorsan lefotóztam Kiyonival.  
 Adatai: magasságuk megegyezik, és amint lentebb látható ő is lapos talpú, mint a Flavasok egyébként. A haja szép állapotban van, nem volt ugyan meghagyva az eredeti frizura, de a régi tulaj javára írom, hogy szépen gondozta. 
 Kiyoni egy kis élménybeszámolót tartott, én meg előszedtem a fésűt...
Imádom a gyönyörűséges arcát!!! Ma rengeteget bámultam magamról megfeledkezve .

Az első hajfonat elkészült.

 Pár közeli kép, hogy ti is gyönyörködhessetek a pofijában :)




 A testalkatuk elég érdekes, ez egy fashionista ruha rajta, ami még épp jó rá.
Vizsont a fashionista Zoé menyecskeruhája jól láthatóan lötyög rajta.... A  nadrágok általában hosszúak, de ezt minimális szabásminta módosítással lehet orvosolni.
 Szóval Imádom ezt a csajt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése