2012. november 28., szerda

Megérkezett Kaitlin barátnője!

 Íme itt van, megérkezett! Hálás vagyok az eladónak, hogy hamarabb postázott  így holnap nyugodt szívvel hagyom el a várost néhány napra. A képekért elnézést, de csak annyira bontottam ki, amennyire muszáj volt, mert karácsonyi ajándéknak szánom :)
 Csodálatos!! A kislány karja hajlik csuklóban és könyökben is..

 A felépítése azonos Kaitlin-ével
 Sok-sok kiegészítő is van hozzá
A lába is úgy mozog, mint Kaiti-é
 Juhúúúú!!!! A bokája és a térde is mozog!!!!!!

Találkozás. Kaitlin elszomorodott, mikor közöltem, hogy nem segíthet kicsomagolni Alice-t . Így vissza dobozolni segített, és sűrű fogadalmakat tettek, hogy a következő pár hétben a szekrény tetején a nagy dobozban fognak beszélgetni. Már ha el nem felejtem....




Összegezve: Akinek tetszett Kaitlin, Ezt a lányt is szeretni fogja. ITT  megtalálható még belőle két darab, és én elégedett vagyok a baba árával is.

11 megjegyzés:

  1. Szia Adél és Ismi!

    Ez a baba is nagyon szép, talán Addison a neve. Az újabb kiadású BFC doll babáinak, már szinte minden ízülete mozog. Szuper!!!!Jó nézni a fotókat.
    üdv.N. Kati

    VálaszTörlés
  2. Szia Adél!

    Csatlakozom hozzátok babagyűjtőkhöz, az én babáim oldala:http://www.reborndoll.eoldal.hu/
    További szép napot!
    üdv.N.Kati

    VálaszTörlés
  3. Szia! Megkérdezhetem, hogy ez milyen baba és honnan szerezted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nos, a beszerzés volt a legegyszerűbb, több darabot árultak karácsony előtt a Vaterán. Azóta nem is láttam őket meghirdetve. A külföldi oldalakról be lehet szerezni, de elég körülményes, és a posta is sok. :( A keresőbe így írd be: Moxie Best Friends Doll, ott ki fogja adni, jelenleg hol hirdetik őket

      Törlés
  4. ez nem csak másolat? miért az van írva a dobozára, hogy ginni? nem annak kellene lennie, hogy BFC INK? szerintem ezek másolatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyorsan visszanéztem, írtam-e valahol konkrétan azt, hogy ez egy eredeti BFC baba, de nem. Sajna azt sem, hogy nem eredeti, viszont a minősége ennek ellenére még mindig azt mondhatom, vetekszik az igazival. Én/ mi szerencsések vagyunk ez ügyben, azóta egy másik babás ismerősöm nagyon rossz minőségű másolathoz jutott hozzá. Eredetit még mindig igen borsos áron lehet külföldről behozatni sajna.

      Törlés
  5. Szerintem nem rossz, én most szereztem egy ilyen másolatot vateráról. :D Most várom, hogy megérkezzen. Tényleg te mennyiért is vetted a tiédet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 8700 volt, postával. Gyorsan ideért, azt hiszem, nem az alap postaköltséget fizettük, hogy nehogy véletlen elvesszen a csomag :)

      Törlés
    2. Akkor én jól jártam 6500ft-ért postával. :D És ez is bontatlan és új.

      Törlés
  6. Sziasztok! A Tescóban (5.500.-Ft) /db áron láttam fekete hajú, barna hajú, és szőke változatot.Én is vettem, jó minőségben.A szájukról lemostam acetonnal a festést, újat festettem halványat, és élethű műszempillát is ragasztottam nekik.Nem kiabál, hogy műszempilla.(rebornozáshoz használtam anno)

    VálaszTörlés
  7. Szia Adél! az előző hozzászólás az enyém, nem jó névtelennek lenni. :-) Nagyné Kati vagyok.üdv.

    VálaszTörlés