2012. november 20., kedd

még megvagyok :)

Az elmúlt napok a babáim számára eseménytelenül teltek, a létszám ugyan a napokban nőni fog, de most mindenkit a karácsonyi nagy dobásom  tart izgalomban, ugyanis pár beavatotton kívül senki nem tudja, hogy az a ruha hova készül.. Nem is mondok erről többet, szóval elkapott a gépszíj, hogy nekem Eden Starling ruhát kell varrnom. De hogy ne legyen elég, Arizónának elkészítem a meséből azt a ruhát, amit Barbie visel a karácsonyi bálon. A piros ruhához szereztem anyagot, arany színű festéket, és ma alkottam. Íme az eredmény:
 Előszöt sablonnal próbálkoztam, de a sűrű festék eltömítette az apró lyukakat, és a hígabb festék meg egyszerűen szétfolyt...
 Az első sor tökéletes lett.. A többi katasztrófa
 Ez lesz a szoknya, és ilyen indás mintát képzeltem hozzá
Szabad kézzel festett rózsák. Hát, nagyon büszke vagyok magamra, szerintem gyönyörű lett!
Messzebbről kép
Tehát, ha holnap elintézem az ügyes bajos dolgaim, és minden a kedvem szerint alakul, már ki is szabhatom, és varrhatom is meg a ruhát.









Ezt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése