2014. szeptember 24., szerda

400

Többnyire tartogatok valami "nagy durranást" az ilyen bejegyzésekre. Nos, a mai nem akkora durranás, csak nekem, azért fogadjátok ezt a beszámolót is szeretettel!
 A babagyűjtő talin jó pár általam nem használt babát cseréltem. Ha választani kellene , melyiknek örültem a legjobban, csak azért lenne könnyű a döntés, mert ezt a párost nem magamnak cseréltem. Emlékszem még, mikor az ifjú babagyűjtő kicsi lány volt, és rongyosra nézte azt a Barbie magazint, amiben ők voltak:

A kádhoz működő zuhany van, és a kutyus is működik: 
Még pár kép:


 Így szerezhet örömet más öröme :)

3 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: I like this puppy. Great pics. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Jópofa ez a spániel, az afgán agár is klassz kutya, bármikor bármelyiket elfogadnám! Sokkal jobbak ezek a régi kutyák, mint a mostani öntött szőrűek...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos ez szett. Én is jobban szeretem a szőrös kutyákat mint a csupaszokat. Jó csere volt, főleg a leányodnak:-)

    VálaszTörlés