2014. szeptember 3., szerda

Az első díjjam

Csevi blogján olvastam egy bejegyzést, még márciusban, és mivel nagyjából megfordult velem közben a világ, a napokban pötyögtem le rá a saját válaszaimat. Nagyon meglepet, mikor írt hozzá, és persze nagy örömmel fogadtam el tőle ezt a díjat:

Ez a vándor díj tőlem is tovább utazik, három bloggernek, akik megkapják majd hozzá a kíváncsi kérdéseimet.


Íme az enyémek: 
Öröklődik e a baba gyűjtés nálatok? 
 Igen, biztosan kijelenthetem, mert a nagylányomnak már vannak saját babái. A két kisebb is szeret babázni, így a gyűjteményem nagy valószínűséggel idővel ők öröklik. 

 Mindenki saját babával rendelkezik illetve közös használat? 
Vannak olyan babák, amiket nem sajnáltam a törpik kezébe adni, ezért mindenkinek vannak saját babái. Igen, a fiamnak is van egy párosa.


Rózsafalva elő van pakolva, vagy mindig kipakolod? 
Sajna helyhiány miatt többnyire összehajtva és bedobozolva várják a házak, hogy elővegyük őket, de terveim szerint egyszer lesz egy babaszobám, ahol mindig szétnyitva lehetnek.

 Melyik az igazi kedvenc?
Négy igazi kedvenc van, három csoportban: 
- Akik nálam vannak: H.D. Ken (Leslie) és Flavas Happy D (Elora)
-Aki nálam volt: Moxie Teenz Arizona - soha nem bántam meg úgy baba eladását, mint az övét, csak az vigasztal, hogy jó helyre került végül.
- Aki nálam lesz: Tonner doll, Cami.
A babáim mind közel állnak a szívemhez, de ezek kicsit sokkal jobban .

 És mennyi babát mondhatsz magadénak?
Nem tudom. Létszám a sok és a rengeteg közt van, nemrég jöttem rá, hogy tudom őket számba venni, de nem haladok velük. A Barbie csapat utoljára 100 fő körül mozgott, valamikor év elején, azt hiszem, a gyereket és a kamasz méretű babákat nem számolva. Csecsemő babákból tíz van, és ugye minden más méret megtalálható nálunk :)

2 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: I enjoyed reading your answers. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. No látom, nem én vagyok az egyedüli aki századmagával él együtt. :)

    VálaszTörlés