2014. szeptember 5., péntek

Visszaszámlálás...

Habár a borítón álmaim kedvence van, ma megérkezett az üzenet: postára került Családunk legújabb tagja, jelenlegi állás szerint ő lesz jó darabig az utolsó, akit megvettem, mert a Tonner lánykámra gyűjtök. Hétfőre viszont őt várjuk:
Divattervező barbie baba - használt

Amit tudni lehet róla:
Melrose a neve, és főiskolás. Nemcsak szép, de okos is, érti, hogyan adja át szavakkal az érzéseit. Öltözködésre a "vad rock-os" stílus jellemző, ő egy határozott személyiség, aki kissé okoskodóan osztja meg véleményét az aktuális fősulis életről a saját podcast(?)-jén. Imádja a zenét és a dalokat. Amikor nem tanul, akkor is ír, dalszövegein keresztül fejezi ki érzéseit és elképzeléseit a világról. Úgy tűnhet, szeret vitatkozni, mert komolyan megköti magát, ha azt hiszi igaza van. Lazításként tv-t néz, és néha elmegy táncolni a lányokkal.
(az eredeti szöveg itt olvasható, tőlem ennyire telt a fordítás)

Mifelénk új nevet és személyiséget fog kapni, és alig várjuk, hogy itt legyen! Papa már el is nevezte Sandy-nek. :D

5 megjegyzés:

  1. Szuper! Szóval nálad landol:-)

    Itt vannak Sparkle Girlz kislányok, ha még érdekel
    http://jatek.vatera.hu/babazas_jatekbaba/barbie_tipusu_babak_kiegeszitok/egyeb/sparkle_girlz_babak_1959556826.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, végre összehoztuk :D Az itteni kuckó gazdaságosban nem leHet kapni a piciket, köszi a linket!

      Törlés
  2. Hurrá! Én is szemeztem ezzel a Moxie-val, de csak paróka miatt mert hármat kínáltak, és a Lív babára kanyarítottam volna az egyiket. Aztán láttam, hogy te jelentkeztél rá, nekem meg van babám... így lemondtam róla.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a felajánlást, de nem veszem el amit megérdemeltél. Majd bemutatod mindet a leánykáidon. És Ne feledd kifésülni. :))))

    VálaszTörlés