2014. szeptember 22., hétfő

Cali gril...

Lassan -nem épp holnap lesz egy hete, hogy a kedvenc turkálóim egyikében rábukkantan egy sárga kincsre. Először átsiklott felette a tekintetem, de aztán csak visszaléptem, és alaposan megnéztem! Szerencsére... A rendszámtáblán ugyanis ez virított: California Girl. Szóval már dobtam is be a kosárba, és 500 ft-ért a tulajdonomnak is mondhattam. Viszont szegénykém hiányos, se szélvédő, de ülésfejtámlák, se biztonsági öv, de a gyerekek örültek neki így is. Íme az eredeti autó:



És a miénk:



Párszor kiborultak a lányok, Blaine pedig morgott, amiért nem fér el kényelmesen.



Ki is szállt,  hogy helyet cseréljen Barbie-val





 Nagy nehezen összejött a csoportkép.
 A lányok élvezték a kocsikázást.

Legközelebb egy édes kutyusról fogok beszámolni. :)

1 megjegyzés: