2016. június 1., szerda

1972 Mode Hair Ken

Nos, ahogy az egyik csodás Barbie-s oldalon szörfölgettem, megláttam "Csődör Ken" babánkat. Legalábbis amíg ma elő nem vettem, komolyan abban a hitben voltam, hogy a mienk egy 
SPORT & SHAVE KEN
De amint kézbe vettem, rájöttem, hogy bizony nem az! Szörnyű felismerés, mondhatom. Viszont ő sem mai gyerek, idősebb nálam jó tíz évvel. A haja nagyon tetszik, habár kissé fura tapintású, de akkoriban szerintem ritkaságszámba ment a tűzött haj. 
 A karjai puhább műanyagból vannak öntve, hajlítani nem lehet ugyan őket, és egyébként itt bukott ki a difi, mert a sportos Ken csuklója mozog.
Érdekes megfigyelni, hogy ez a pasi felsőtest nagyon sok Kenünkre jellemző:

Na jó, akinek behajlított keze van, az olyan, mintha hosszú évek után kipucolták volna az öntőformát, jobban körvonalazódnak az izmok. A letolt gatyáért elnézést kérek :)

 Katie, ez az anyag, amire gondoltam:
 Pasimustra
 Hirtelen csak ennyien kerültek a kezem ügyébe.


1 megjegyzés:

  1. Igen, ez teljesen ugyanaz az anyag, mint amilyen Dance Club Ken nacija.

    Wow, Csődör Ken-ed nagyon értékes baba, pláne, hogy ilyen szép állapotban van! Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés