2016. június 18., szombat

Új babák...

Már két hete, hogy megjártam a vásárt, és hazajött velem egy baba, amit egyszer már volt szerencsém megkaparintani, de eltékozoltam, mert olyan csúnya volt... Később Bambuc blogján olvastam erről a lányról, így az eladó kislány legkerekebbre nyílt tekintetétől kísérve őt, és egy másik (szerinte) rondácska babát halásztam ki a Steffie babák közül. Tehát, íme az én lányom:
 Még a vásáros ruhájában pózol. 
Még nincs konkrét tervem vele, habár a most induló Kókusz hotel sorozatba új szereplőkkel fogunk parádézni. Ez nyári szüneti program a lányaimmal, ITT olvashatjátok. Remélem, tetszeni fog. 

3 megjegyzés:

  1. Kíváncsian várom a Kókusz hotel történetét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, most még nagyon az ez elején vagyunk, de a csajok élvezik :)

      Törlés
  2. De jó! És eredeti a teste is! Nézd meg mi van a fejébe nyomva. Valószínűleg

    Ligia

    lesz

    VálaszTörlés