2016. június 14., kedd

Cali girl Christe Nr.1

Jó ideig csak nézegettem ezt a lányt. Nem voltam benne biztos, őt szeretném-e jobban haza, vagy inkább egy Jógás babát, így közvélemény-kutattam, és Christie nyert. Mivel Christie nevű baba van itthon, még átnevezés alatt van. 
Az Nr.1 pedig azért, mert a C.G. sorozatot ki akarom gyűjteni, és ebből a lányból is van vagy három. Neki nincs kókusz illata, és spiccben áll a lábfeje.Az első ilyen típusú babámat a barátnőmtől kaptam. 


Nagyon klassz csaj, alig várom, hogy a többiek is itt legyenek, és együtt pózolhassanak :) 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok hozzá. Én is gyűjtöm őket , szeretem a ruháikat is . Nagy kár , hogy nálunk nem lehet beszerezni a legtöbb csajszit és ruha szetteket. Nekem ez a Christie nincs meg ,ő van rózsaszín bikiniben , nem ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, ő a rózsaszín bikinis. Kétszer volt dobozos C.G-je a lányomnak,de akkor még nem voltam gyűjtő, és eltékozoltuk :( Emlékszem, mennyit hajtottam utána őket, de leghamarabb Barbie szokott feltűnni a aukciós oldalakon. Kintről meg fél vagyon behozatni egy-egy példányt.

      Törlés