2016. június 3., péntek

Tilda - a 22-es Curvy Babám

Két napja kaptam a hívást, hogy lehet egy újfajta Fashionistas babám, mégpedig a molett szőke lányka. naná, lecsaptam a lehetőségre. Ma meg is érkezett. Mivel Klotild napja van, a neve Tilda lett. 

Habár rühellem, ha egy baba kemény műanyag, most nagyon megörültem neki, mert azt el kell ismerjem, hogy ezeket a típusokat könnyebb öltöztetni. A doboza szerint nem áll meg a lábán egyedül, de az én Tildám rácáfolt erre. Nagyon tetszik, hogy"rendes" talpon áll, nem pedig pipiskedik. Pár összehasonlító kép, a szintén telt nagyival:
Nagyi fejét meg kell fogni, ő tényleg nem áll meg a lábán.

Alig várom, hogy ruhát csináljak neki. Majd egyszer :)

1 megjegyzés:

  1. Cuki a csaj, gratulálok hozzá! Szerintem a Tilda szép név, az egyik kedvencem... Hogy ez előbb miért nem jutott eszembe! Na a legközelebbi leányzóm Tilda lesz.

    VálaszTörlés